kedili1anne biz de faydası olmadı ya, daha çok koltuğa tutunup sıralamayı seviyordu, bir de on günlüğüne annemlere gitmiştik 11 aylıkken falan oraya yürüme arkadaşını götürmedik orada yürüdü, açıkçası neredeyse hiç kullanmadık yürümeye başladıktan sonra hani araba gibi onu sürüp oynadı biraz 😅 eğer yürümeden ziyade oyuncakları için alacaksanız aktivite masaları var müzikli sesli böyle top yuvarlanıyor gibi özellikleri var onlar daha faydalı olur oyalanması için, oğlum en çok onu seviyordu hala oynuyor 19 aylık oldu.