ilaydamom24 biz çift değil ama ayrı ayrı bireysel terapi alıyoruz. Birkaç aydır sorunlarımizi burayada yazmıştım bilen bilir. Terapiye gitmeyi eşim istedi o teklif etti. İlk o başladı ve 2.seanstan sonra bütün hataları ile yüzleşti. 2 aydır gidiyoruz ve eşimde aşırı bir değişim var hem bana hem eve hemde çocuğumuza karşı. Özlellikle kızımızla çok güzel bir bağ kuruyorlar anneci olan kızım şu an babaci oldu😊 ama ben çok zorlanıyorum çünkü hem kafamda hem kalbimde herşeyi bitirmiştim bi an önce boşanmak istiyordum eşime karşı olan kırgınlıklarım asla geçmiyor bu yüzdende terapinin bu açıdan faydasını göremiyorum çünkü affetmek istemediğimi söyledi doktorum. Ama bir yandan da korkuyorum boşanırsam pişman olurum diye eşimin alkolü aldatması şiddeti kumarı hiçbir şeyi yok yaptığım bütün planlara uyum sağlar. Sadece benim zorluk çektiğim ve ona ihtiyacım olduğu zamanlarda hem fiziksel hem duygusal olarak yanımda yoktu ve buda zamanla ona olan güvenimi yıktı. Tekrar nasıl oluruz bilmiyorum şu an boşanmayı düşünmüyorum biraz daha zaman vermek istiyorum zamana bıraktım yani. Ama dediğim gibi eşime çok faydası oldu eğer bende evliliği eşim kadar çok kurtarmak isteseydim şu an çoktan seanslarımız bile bitmişti gayet mutlu olurduk