Sese metehan04 doğum yardımından bahsediyorsunuz sanırım. Kızım şubatın 2 sinde doğdu 4ü gibi başvuru yaptım ama hala ses seda yok kızlar sizin ilk ödemeleriniz ne zaman yattı
metehan04 Niyesordunbucevabi bende hiç gözükmüyor ya en son 2.ay gözüküyor bende niye böyle oldu acaba
[silindi] muhammedinannesise ya ben kart falan çıkarmadım ilk defa yattı şubatta doğum yaptım martta onaylandı ne yapacağız halk banka mı gitmek gerekiyor yatacağı gün
muhammedinannesise [silindi] halk banka gidcn cnm ikk ayın 30 da ödwmenialırsn ztn kart veriyolar sonrasında onu internete marketlerde de kullanırsın ya da istersen halk banka atm de çekersin
cauuv2 30 unda bugün yattı. Ama benim her ay farklı basen 27 sinde bazen 29 unda bazen 30 unda yatıyo kafalarına göre😂
beyzaarass Ben martın 3 ünde doğum yaptım başvurum onaylanmış gözüküyor ama yatan para falan gözükmüyor. Aile kartını da çıkartmadım ne zaman yatar acaba yada yatmışmıdır