Kızlar bebeğim 4 gün sonra 8 aylık oluyor . Gündüz 2 ya da 3 uyku yapıyor. Gece uykusuna yatırıyorum, gece 3 te ağlayarak uyanmaya başlıyor . Emziriyorum yatırıyorum 10 dk sonra tekrar uyanıyor ağlayarak. Bütün gece böyle tekrarlıyor. Karnı aç değil eminim çünkü mama da yapıyorum doymuyordur diye içmiyor. Daha hiç dişi yok. Atak ayı falan mı nedir böyle? Sizin bu aylarda oldu mu hiç?