Yaklaşık her ayın 26-27 sinde regl oluyordum ama bu ay 20sinde olmaya başladım ama o kadar az oldum ki bugün ayın 26si her gün cok az miktarda oldu yaklaşık 1.5 yıldır da spiralliyim normalde kanamam cok olurdu dün test de yaptım negatif, başına böyle bi şey gelen var mı neden olmuş olabilir