Merhaba herkese,
Kizim Eylül de tam 6 yasinda olacak.Biz yurt dışında yasiyoruz ve seçme hakkımız vardı okula başlatıp baslamama konusunda. Eşim ısrar etti başlaması için çünkü kres ve okul öğretmenlerinin gözlemlerine göre kızım başlayabilir dediler.Ustelik kresten tanıdığı bir çocukla da aynı sınıfa gidecek eger baslarsa.Bende bu kadar pozitif yorumdan sonra imzayı atmış bulundum şu anda geri dönüş yok diye düşünüyorum cnku imzalar atıldı.Ama çok fazla endişem var.Kizim sosyal bir çocuk ama dil seviyeside bence normal diğer çocuklarla rahatlıkla iletişim kurabilir mi hakkini savunabilir mi emin değilim.Cunku narin bir yapisi var ve biri ona vurdugu zaman karsilik vermiyor.Bir kaç konu da da şansımız var.Bu sene sınıfta 20 kişi olacak ama seneye giderse bu sayı 25 de olabilir.Yanlis bir karar mi verdim bilemiyorum.Deneyimlerinizi paylaşrmisinız?