telliturna29 3 aydır diyet yapıyorum, günde 3-4 yumurta yemeye çalışıyorum. Hazır pratik tatlı olarak da hurma ve hurma topu aldım sürekli yiyorum. Bebiş olunca hazırlamak zor oluyor, muz elma yiyorum.Etiketinde vegan olan atıştırmalıkları aldım son zamanlarda. Kakao da bize tepki vermişti dikkat edebilirsiniz. Bi de kalsiyum ve d vitamini takviye almalısınız. Kahvaltı da file marketin bisküvi kremasını aldım bu ara tatlı krizime iyi geliyor süt içermiyor😂