Herkes uyku düzeninden bahsetmiş bu düzeni nasıl oluşturdunuz bebeğim 4,5 aylık her şeyi yaptık banyo,masaj,üst değişimi bunu her gece N de yapsak bebeğim gece 12-1 e kadar uyumuyor artık kendimi suçluyorum neyi yanlış yapıyorum sorun bende mi ? Yorulmam ve psikolojimi bir kenara koydum o saate kadar ayakta kalması küçük bir bebek için hiç sağlıklı değil uyku düzeni oluşturan anneler nasıl yapıtını kaçıncı ayda başladı bu düzen ?