HappyKids 38+6 kontrolüm de nst de Bebişin hareketleri çok azdı. Doktor 39+0 da hastaneye yatış yaptırdı suni sancı ile doğumu başlattı. 1 saat suni sancı verildi. Ben hiçbir şey hissetmedim ne kadar rahatmış falan diyordum 100 lerde sancılarım çıkıyordu. Sonra doktorum bi geldi nts kağıdına bi baktı bebeğin kalp atışları aşırı düşmüş hemen acil sezeryana alındım. Bebişin boynuna 2 tur kordon dolanmış. Ağlamadan doğdu zaten ciğerlerindeki suyu da atamadı. Hemen yoğun bakıma aldılar 2 saat gözetim altında tuttular oğluşumu. Şu an 16 günlüğüz 🥹