Merhaba biz 47 günlüğüz benim bebeğimde huzursuz stresli kolik +reflü var . Geceleri hiç sakin olduğumuz olmuyor. Ya ağlıyor ya uyuyor yada süt içiyor . Sakin kaldığı bir an yok. Seni çok iyi anlıyorum sana tavsiyem , bebeği arabaya koyup caddede temiz havada yürümen ağladığı an derin nefes alıp önce kendini sakinleştir bebek arabasında sürmeye devam edince susuyorlar ama hızlanma aynı hızla sür. Önce kendimiz stresle baş etmeliyiz sonra bebeğin ağlamasıyla baş edebiliyoruz sadece şunu düşün geçecek biraz daha susacak yoruluyor zaten 10 dakika 15 dakika sonra susuyor yürümeye devam edersen ortam da seni germez.