Bende fakir rs 770 var o zamanlar roborock ile aynı paraydı salak Media Markt çalışanlarının kandirmasiyla bunu aldim. 4000 pa idi çok guzel süpürüyor ama gel gelelim habire kafası karışıyor yazılımsal sorunlu. Şimdiye kadar idare ettim ama artık ben sifirliyorum o yine arıza veeiyor. Bı odaya bıraksam gayet iyi supurmesi ama ben odadan odaya göndermeyi çok yapıyorum. En ucuz roborck da olmuş sana 20 bin. Dreame, şımartz vs gibi markalar var ya da daha bilmediğim birsuru. Bana onerebileceginiz yazılımı güzel olan harita komusunda sıkıntı çıkarmayan bı 15 bin altı bı robot var mıdır?