Rabiiul Kızım rocs kullanıyor farklı markaya geçsem mi bilemedim , kılları kopuyor bide kılları öyle şekil aldı ki tuvalet fırçasından hallice 😂😂
oylesinebiri__ Rabiiul rocs kullandık beğenmedim bebeğimin diş etlerini kanati birde hep kopuyor du kılları the Humble co aldım çok güzel 2 ay oldu alalı bebem sık sık fırçalamaya izin vermiyor 😂 ama çok sağlam
mahirm Rabiiul dişleri ciktigi ilk günden beri chicco kullanıyorumiz çok memnunuz hic öyle sorun yaşamadık.
Rabiiul asilazmazbalkokmaz memnun musunuz ? Marka değişikliği yapmak istiyorum açıkçası kılları hemen kopuyor
Rabiiul talhamamy oylesinebiri__ e bebekte varmış sitesinde gördüm rosmana da bakayım bi bugün Scotter almaya gideceğim o sıra alırım onuda