Kızlar bebeğim 3 buçuk kilo doğdu ilk 4 ay herşey normaldi aslında yani en azından kilosu iyydi 4 .aydan sonra bebeğim kilo almamaya başladı zaten sürekli meme reddimiz vardı ama bi şekil ilerliyordum .4. Ayda 7300 olan bebeğim 8. Ayda hala 7400 .çok iyi bir doktor vardı ona gittik biraz vitaminleri eksik ve kilosu düşük dedi formül mama verdi ama 3 gündür ne yaptıysam bebeğim o mamayı içmedi .içine meyve bebe bisküvüsü koydum belki yer diye zar zor birkaç kaşık aldı .ben ne yapabilirim artık bilmiyorum .çok iştahsız herşeyi deniyorum ama yok yemiyor .benimle aynı durumu yaşayan anneler sixler neler yapıyorsunuz