Selam herkese yeni doğum yaptım ama destekçim yok üstelik oğlum ilkokula gidiyor ve işe çıkmam gerektiğinde destekçim yok. Kaynanam var ama bebeği eline aşamıyor daha doğrusu eli tutmuyor bebek tutmayı da bilmiyor bakmayı da. Annem yok yani destek berebilecek kimse yok. Eşim haftanın 5 günü çalışıyor evde yok ben de işe başlıcam annelik iznim bitiyor. Bnm gibi olup hem iş hem bebeğine bakabilen var mı ?