Oglum 5yasinda ,diğeri de 1 yasinda ikisindede kolesterol yüksekliği var ,sinirim bozuldu. Doktor genetik olabilir dedi ailede varsa. Eşim ve onun ailesinde varmış öğrendim. Cocuklara ne yedireceğim bilmiyorum. Doktorumuz abur cubur verme dedi ev yemekleri ver dedi sadece.
Hadi 5yasindaki abur cubur yiyor, 1 yasindaki bebek ne yiyor sanki. Sebze çorbaları,meyve yoğurt ve mama ( içeriğinde palm yagi var tabi)
İlk defa cocukta kolesterol yüksekliği oldugunu duydum.normalde 10 yaşlarına kadar bakilmiyormus. Basina gelen var mı, endişeliyim. Ne yedirsem ne içirsem bilmiyorum dikkat etsemde gözümden kaçan seyler illaki olacak ,yumurtanın sarısı bile vermemem lazım, tereyağ ki bizimki köyden geliyor ,sütümüz bile köyden geliyor,onunda yağını alıp icirmek lazımmış.