Kızlar merhaba bebeğim 5 aylık sütüm şu zamana kadar çok iyiydi tazyikliydi hatta ama azalmış gibi hissediyorum sebebide şu bebeğim gece sürekli 2 saate bir uyanıp emip yatıyor bide gündüzleri emerek ağlıyo memede sonra tekrar memeye geliyor acaba doymuyor mu