Merhaba oğlum 3,5 yaşında.Çok sosyal ortamımız olmadı çocuklardan uzak duruyor.Arada oyun grubuna götürüyoruz son gittiğimizde bir çocuk yüzüne vurdu.İyice tedirgin oldu.
Bu pazartesi kreşe başlattım yarım gün için.
İlk gün 2,5 saat kaldı çok zor girdi sınıfta.Gürültü çok diyor çocuk çok diyor gözünü kapatıp kaçınıyor ağlıyor.Ben de bekliyorum çok görünmeden.Öğretmen sakin alanda oynattı ilk gün ama hep tek kalmak istiyor bensiz de durmak istemiyor.Sakinleşince öğretmen arada bana gelmesine izin veriyor.Yemeğe de tepkili zaten seçiçi okulda çok yemiyor yemek sonrası bırakıyor öğretmen.Bugün de kodlamış yemeğe gidelim diye ağlıyor sınıfta ,sonrasında okul vakti bitecek diye.Bana bakmasın kimse diyormuş.Çocuklar da 3 4 yaş aralığı sakin görünüyorlar aslında.
Oryantasyon dönemi bu dirayetli olalım diyor öğretmeni.
11 de geldik 40 dakikadır ağlıyor neredeyse çıkmanın yollarını arıyor.
Bu süreç böyle mi geçecek yardımcı olur musunuz?