mihrosum Arkdaslar kulaktan ates olcer tavsiye ediyorlar. TEMASSIZ aldım hıc memnun kalmadım bunu cok ovduler memnun kalanınız varmı! BRAUN 3030 DUSUNCELERINIZ LUTFEN 🍓
Altayin_annesi mihrosum bende de braun ama bilmiyorum aynimi sizinkiyle. Bizde de kulaktan olcen ama bende memnun degilim ya. Kulaktan olcuyorum 36.8 gosteriyor koltuk altindan olcuyorum normal termometreyle 35.5 gosteriyor. Ben ikisiylede olcuyorum artik. O kadarda para verdik ona biz. 😒 hic memnun kalmadim. Eski usul termometreler en iyisi.
Sevilay61 Joker indiriminden almıştım. Kullanımı pratik bir kac defa ölcüm yaptık dogru sonuc verdi..
mihrosum Altayin_annesi ay gercekten mı ya bende almak istiyorum ama ınternetten bakıp bir bumu solermısın canım braun 3030 benim alacağım 250 cıvarlarda
Sevilay61 239 tl idi. Kulaktan ölcüm, alından ölcüm, koltuk altı ölçümü hepsı farklı cıkar. Hepsinin risk aralığı farklıdr.