Kızlar 12 mart çatlama iğnesi oldum yumurtam 19 mm ulaşmıştı iğne oldum öğlen 13 mart akşamı ilişki oldu 14 mart oldu neyse bugün 26 mart sabah test yaptım negatif çıktı ama adetim de geçti anlamadım bu kadar gecikmezdi iğneden dolayı mı oldı bilmiyorum belirsizlik içinde bekliyorum bugün 3 de doktor randevum var bakalım ne diyecek yani sancı var dı karnımda ama azaldı adet de olmadım kan vericem bakalım inşallah vardır