Kızlar lütfen cevaplayın adetim 5 gün gecikti dün gebelik testi yaptım tek çizgi çıktı silik çizgi bile yoktu. Bu arada testin markası awox. Bazıları yeni döllenme olduysa belli olmaz sonradan pozitif çıkabilir diyorlar doğru mu. Testi adet gecikmesinin 4. Gününde akşam vakti yaptım. Böyle birşey başına gelen var mı inşallah gebe değilimdir bebeğim var çok zorlanırım. Normaldede adetim günü gününe olurdu 6 gündür adet sancım var ama olmuyorum bel ağrım ve kasık ağrımda var bazende akşam baş dönmesi oluyor. Yardımcı olun bana