muhammedinannesise kan satma gibi bir durum söz konusu olamaz ama şöyle şeyler olabiliyor: 1. Numuneler kayboluyor (bu kan alındığı yerden alınıp, laboratuvara gitme sürecinde oluyor, dökülme, unutulma, çöpe atılma gibi), 2. Sonuçlar yanlış girilebiliyor, barkod hatası olabiliyor (başka hasta üzerine girme, barkod silinmesi, barkod hatalı basımı vs), 3. Numune hatalı olabiliyor (pıhtılaşma, yetersiz alım, bozulma gibi). Gönül isterki bu süreçlerde hata olmasın ama hem kalabalık, hem personel eğitimsizliği hem de doğru kayıt sistemi hataları olabiliyor maalesef ki. Geçmiş olsun.