stillwasser 4 uzman görüşü az değil bence, evet anneler hisseder diyorlar ama sadece 1 değil tam 4 kişiye göstermişsiniz. Bu konuda ben de çok hassasım, her şeyi “acaba mı” diye düşünüyorum ama bazen kuruntu yaptığımı da hissediyorum. Sosyalliği nasıl? Yaşıtlarıyla oyun oynuyor mu? Belki duyu hassasiyeti vardır, ergoterapiste danıştınız mı?