koparal seydaakbahar ben 3.aydan beri boyuyorum. Organik boya alıyorum ve özellikle boyanın akması duruna kadar kızımı saçımdan uzak tutuyorum o kadar. O da saçımı çekip elinde boya kalmadın diye o kadar
seydaakbahar feyzanuur yaaa internette araştırma yaptığımda amonyaksız ve dipten işlem görmeyecekse yapılabilir yazıyordu, bilemedim ben de
seydaakbahar tecrubeli kuaföre gitmem gerekiyor, hamileliğimde de bitkisel boya ile boyatmıştım sorun olmamıştı, birde dipten işlem görmedi
seydaakbahar feyzanuur evet, meme + mama olarak ilerliyorum, acaba boyatabilir miyim diye araştırıyorum
seydaakbahar koparal bizde 3 ay 1 haftalığız. Ombre yaptırmıştım, baya uzadı, kendi rengime geri dönmek istiyorum, o sebeple bu konu başlığını açtım
kardelenmasal seydaakbahar kızım 1 aylık bakır saç kullanıyorum boyadım 🤷🏻♀️yani hiç,bir şey olur diye düşünmedim açıkçası
ikrakuss seydaakbahar ben bebeğim 2.5 aylıkken gece sadece iki kere emmeye kalkıyordu akşam uykusuna geçer geçmez boyamistim uyanmasına baya saat olduğu için problem olmaz diye düşünmüştüm valla o zamanlar birşey olur mu diye sormak da hiç aklıma gelmemişti çok şükür birşey de olmadı 😂🙋🏻♀️