5 aylık bebeğimle uyku savaşı veriyoruz. Uyutmaya çalışırken zaten ağlıyor. Uyuyunca yatağa yatırırken yine uyanıp ağlıyor. Uyutabilirsekte yarım saatte veya saatte bir uyanıp ağlamaya başlıyor. Öyle böyle bi ağlamak değil yani asla sakinleşmiyor. Anca emzirirsem susuyor uyuyor yatağa koyunca yine aynı. İşe de başladım. Uykusuzluk çok zorluyor. Gündüz uykuları da çok kısa. Ne yapsam iyi gelir tecrübeli anneler fikirlere ihtiyacım var.