Merhaba kızlar yeni 21. Ayına girdi kızım çok iştahsız bir bebek ek gıdaya öyle blenderla falan hiç başlamadım çatalla ezdim ama hep öğürüp kusuyordu çok denedim taneli bırakmayı hafif öyle böyle derken 21. Aya geldik. Aynı sorunu yaşayan varmı önerisi olan varmı şimdi çiğnemeyi bence biliyor atıyorum makarnayı yiyor kuru fasulyeyi öyle kaşığa çok gelecek şekilde değil ama 1 tanesini falan ağzına alınca yiyor ama uzun çiğniyor çok dişimiz hala az 8 tane tam çıkmış var suandada diş çıkarıyoruz 1 küçük azı 2 büyük azı acaba dişleri az ondan mı öyle diyorum atıyorum küçük taneli ceviz olursa uzun uzun çiğneyip yiyor ama mesela bi pankek yediremedim ben daha yemek istemiyor diliyle itiyor köfte mesela daha eline alıp ısıra ısıra yediremedim veriyorum eline köfteyi ısırmak istemiyor kendim çok ufak bölüp veriyorum geri diliyle itiyor yumurta falan omlet hele hiç yemez hala 6. Ay gibi labneli yumuşak kıvam yumurta yiyor yani çiğnemeyi bilip katı gıdaya neden böyle anlamıyorum çok üzülüyorum çok yoruyor bu durum beni mesela çubuk kraker falan yiyor cips falan tadını beğenirse küçük küçük ısırıp yer