Kızlar kızımın iştahı doğduğundan beri mükemmeldi. Kilo alımı da hep en üstteydi. 100 persentilin altına düşmemişti. Ama son 1 aydır emmesi çok azaldı, doğal olarak benim sütüm de çok azaldı. Bayramdan beri de en sevdiği yemekleri bile yemez oldu. Ağzına sürmüyor. Acayip zayıfladı görüntüsünden belli oluyor bile. Meme reddi inanılmaz hale geldi. Üç sn emip bırakıyor. Gece aç olduğu için muhtemelen 1 saat garanti uyutmaya uğraşıyorum. Bazen sağılmış sütümü veriyorum biberonla içiyor ama onu da içmediği oluyor. Su veriyorum süt olmadığında biberonla. Sizce denemelik formül mama almalı mıyım? Hiç vermedim daha önce içer mi bilmiyorum da.