UrbanMom badosum ben uygunum Kızılay yakınımda var gidip verecektim ama doktora sordum trigliserid oranın yuksek kabul etmezler tansiyonumda bu yuzden yuksek sen kaldıramazsın dedi çok üzgünüm 🙄
HappyKids badosum Tanıyor musunuz acaba? Güncel bilgi mi? Rastgele denk gelip paylaşım olduğunda çok eski paylaşımlar olma ihtimali oluyor kimseyi yanıltmamak adına yanıtlarsanız seviniriz 💜
badosum HappyKids bi tandığım gönderdi kendisi tanıyormuş dün akşam ben de şahsen tanımıyorum ama belki burdan yardımcı olabilecek olursa diye destek amaçlı paylaştım