Hep aynı kulağını tutuyor elini götürüyor. Dün banyodan sonra oldu sanırım su kaçmış olabilir diyorum ama korkuyorum. Ağlama vs yok. Genel durumu aynı ateşi de yok. Sadece yemede sıkıntı var o da bir haftadır böyle ataktan yemiyor sanırım. Ya da kendini mi keşfediyor acaba