Genel durumu nasıl ona göre yorum yapılacak bir konu bu . Oğlum bronşiolit olduğunda öyleydi . Solunumu hızlanmıştı . Ayrıca horluyor gibi nefes alıyordu. Doktor evde takip et bir şey olmaz dedi . Daha da artınca götürdüm yatış verdi . Solunum sıkıntısı yok dedi ama akciğerleri dolu olduğundan o zorluyormuş meğer . Solunum için herhangi bir şey yapmadı. Odaya oksijen başlığı bıraktırdı sadece . Morarma olursa takarsın şu an gerek yok demişti