barismom 8.5 aylık bir oğlum var 6.ayından beri uykular haram oldu resmen diş çıkardı alttan 2 tane biraz düzelmişti bakıyorum üste bi şey yok sertleşmeye başlamış sadece uyku saatleri ayarlarım yok salarım saati falan yok ne yaptıysam aynı aç desem yarım saatte bir saatte neyin açlığı meme almadan da uyumuyor sallayım diyorum omzumda uyurdu yok yanıma yatardı uyurdu yok delirmek üzereyim benden başka kimsede uyumaz bi ara babayı bile istemiyordu ne bu delireceğim artık bacılar ayakta zor duruyorum aşırı hareketli bir bebeğe sahibim bu arada
saremomm_ barismom 13 aylık kızım 3 4 gündür bizim de öyle 8 de uyuyan bebek 10 ü buluyor sürekli ağlayarak uyanıyor bir düzeni var onu kaybedeceğiz diye ödüm kopuyor ve aşırı hareketli hiç dinlenemiyorum Allah yardımcımız olsun çok zor geçici bir süreç diye kendi kendimi teselli etmekten başka yapacak bir şey yok 🥲🥲🥲
ysm53 barismom 8. Ayda uyku gerilemesi var bizim de 5. Ayda bir bozuldu 13.5 aylık hala düzelmedi bazen düzelir gibi olup 3-4 gün sürüyor. Her ay bi diş çıkarıyor zaten. Eğer meme ile uyumaya alıştıysa ondan gider bu aylarda sebep açlık olmaz zaten eğer ek gıda falan da alıyorsa tabii. Alışkanlık oluyor bi yerden sonra.
symstf barismom 8. Ayda atak var birde yavaş yavaş ayrılık kaygısı çoğalıyor. Bazen sırf sizi görmek orda mısınız diye kontrol etmek için bile uyanabilir. 8. Ay benim anamı ağlatmıştı 😅 ama sonra geçti.
barismom saremomm_ kafam çatlıyor uykusuzluktan bacım kahve içip geliyorum kendime o bile bazen getirmiyor salak gibi geziyorum gün boyu dinlenme hak getire gün boyu peşindeyim tırmanıyor emekliyor sürekli hareket halindeyiz dibimde hep üstüme tırmanıyor yapışık geziyoruz,
saremomm_ barismom aynı şekildeyiz aşırı meme düşkünlüğü var ikisini de açıyor bir onu bir onu emiyor 🥲🥲
barismom ysm53 gündüzde berbat bıktım bu ataklardan inanın durduk yere ağlayıp kucağıma geliyor oyun oynatırken yapışıyır yarım saat anlamıyorum sallayarak uyuttum bu zamana kadar onuda bıraktı üzerimde ya da memede uyuyor ısırıyor İlk diş çıktığı zamanki gibi bakıyorum Bi şey yok
dilox 15 aylık oğlum , doğduğundan beri uyku problemi yaşıyoruz, bu saat oldu ayaktayım , bende kafayı yiyeceğim , çok zor uykusuzluk🥲
barismom dilox çok zor Allah yardımcımız olsun hiç uyumasam bu bölük pörçük uykudan iyi olurdu dayanabilsek
ysm53 barismom diş bi süreç ya dediğim gibi bizimki 5. Aydan beri her ay sıkıntısını yaşadı. Büyüme atakları ayrılık kaygıları bir dünya sıkıntıları var. Elbet vardır bi derdi sabırlı olmaktan başka bir şey yok. Uykusuzluk zor evet ben uykumu aldığım günler daha tahammül edebiliyor normalde 9da uyuyan çocuk dün gece 11de uyudu sabah 6da ayaktaydı tabii sabah 6ya kadar en az 6 kez uyandı ben zaten 4.30dan beri ayaktayım sürekli uyu uyan uykum kaçıyor birçoğumuz aynı durumdayız inanın 2 yaşa kadar doğru düzgün bi uyku da beklemiyorum ben.
barismom ysm53 çok zor olmuş bu gün bana bitmez banada zor oldu Allah yardımcımız olsun kahve yapıp içiyorum ayakta durmak için
barismom symstf ayy şuanda benim anam ağlıyor oyun oynuyoruz üzerime tırmanıyor elimi yüzümü elliyor görseniz var ya gecede aynı perişanım ne zaman geçti sizin 🥹
symstf barismom sizin en azından elinizi yüzünüzü elliyormuş benimki direkt gelip saçlarımı yoluyordu 🥲 9-10 ay arası geçti bizim şuanda da ıssırıyor bazen beni onunla başetmeye çalışıyorum. Bazen de durduk yere başımdaki eşarbı saçlarımla beraber tutup çıkarmaya çalışıyor 😂