merve900_ 5 aylık kız bebeğim var 3 aylıktan beri ayaklarının altı terliyor çorap hafif nemli gibi oluyor böyle olan varmı korkmalı mıyım
sweatmomyy Soğuk soğuk terleme var ise , ter bezleri çalışmaya başladığından normalmiş kendi doktoruma danıştım normal ince çorapla bile terliyor evin içinde
pudu Benim bebeğiminde öyle 2 aylıktı galiba başladığında terliyor ayakları kokuyor ekşi ekşi çok komik 😂 şuan 5 aylık hala aynı ter bezleri tam gelişmediği için sürekli terliyormuş ayakları