Bebeğim 7 aylık 150 ml yapardım bazen 1 ölçek kalırdı genelde içerdi hepsini bayramın son gününden beri 60 ya da 90 içiyor ek gıda için ağzını hiç açmıyor normalde ek gıdayıda güzel yiyordu bayramın son gününden beri böyle oldu biraz burun akıntısı vardı geçti ama beslenme düzelmedi dün doktora gütürdüm kan aldılar sonuçları geç çıktı bugün sonuçlara baktırcam mamasınıda 1 aydır değiştirmiştik sevmedimi acaba bebelactan hippe geçtik aptamil denesemmi diye düşünüyorum ek gıda içinde zorla yedirince kusuyor aç olduğu halde yemiyor