Kızlar dün 1 yaş kontrolümüz vardı doktorla görüşmemiz güzel geçti en son çıkmadan işte al yapıyor ama ver yapmıyor falan dedim yada işte alkış vs yapmıyor dedim öyle diyince bizi kbb ye yönlendirdi bide gelişimsel pediatriye. Çok canım sıkıldı geceleri beyaz gürültüyle uyuyor o etkiler mi diye geceden beri beynimi yiyip duruyor sizce olabilir mi böyle bişey?