rukis299 ben hiç bir aldım. 4,5 kilo doğmuştu. 2 aldım. 40ından sonra da üçe geçtim. Karın bölgesi geniş bebeğimin. Bazısının karın bölgesi ince oluyor. Sen anlarsın bebeğine dar geliyorsa tuvaleti taşıyorsa hemen değiştir, ben ilk zamanlar anlamamıştım. Bezi değiştirdim bebeğim rahatladı🙃