Tavsiyem bebeğinizi sürekli memenizde tutun. Sütün inecektir aşağıya. Benim sütüm olmasına rağmen kötü niyetli kaynanamın baskısıyla aynı mamayı içirdim bebeğime inanır mısın 5. Ayına kadar kustu bebeğim. Geceler haram oldu adeta. Uykusunda kusar boğulur diye… sürekli bebeğini kucağında tut, emzirmeye çalışın süt öyle birden inmiyor. Bir de yeni doğmuş bebeğin içtiği süt her seferinde en fazla 10 ml belki daha da az. Yani birkaç damla.