organikirmik busebas 5 aylıkken kapandı bi yol izlemedim büyümeye devam ettiği sürece doktorlar sorun görmüyor
sumeyyeravza busebas kızım da dört buçuk aylık, 1 mm dedi kapanmak üzere dedi. Bi şey demedi hemşire. Bir şey mi yapmamız lazım ki?
ceylanguller55 busebas bizde 3 aylık olacagız kapanmıs dedi doktorumuz dün. Baş çevreniz doğduğunda kaçtı suan kaç acaba ?
zcann arzuapo sizin kaçıncı ayda kapandı benim kızımın da kapandı. çok azıcık bişi kalmış tam kapanmasına. Şuan 4 aylık