Serass 11 gün önce normal doğum yaptım altta dikişlerim var kabız olmamaya çalıştım ama şuan çok kötü kabızım ve artık dayanamayacak kadar baskı yapıyor ve bende duramıyorum yerimde ıkınmakta istemiyorum dikişler zarar görmesin diye napcam bilemiyorum :(((
Boncuk3838 Serass ben bol su ve çorba içtim sürekli çok katı şeyler yememeye dikkat ettim kabız olmadım hiç canım çorba falan iç
Ebruomer Serass dupalac diye bi surup vardı bana o cok iyi geldi sende bi bak istersen canım. Postu okuyunca ozamanlarım aklıma geldi aglamıstım bile cok acı 😥
Sevgi1 Serass balım kayısı suyu aldır ben valla iki koli kayisi icmisimdir 😂 kiziyorlardi bana içme diye kayısı duzeltiyo
Leyal Bnde hic olmadm kabiz korkudan yiyemiyodum bile hep kayisi hosafi ictim ole yaoin insallah gecer cok zor gunler😥
Okyanus54 Serass doktora gt canım bnm de öyle oldu şimdi makat çatlağı oluştu bide onla uğraşıyorum cnm iyileşene kdr katı gıdalar yeme yumuşak çıkmanı sağlıcak şeyler ye iç
Eslina-20 Okyanus54 çok uzun süre kullanmadim 10 gun kullandım kendiliğinden tuvalete çıkana kadar içtim yani bağırsaklarıniz eski haline döner zaten zamanla
Gamzesizgamze Serass aynısı bana da oldu canım kuru incir yemiştim ishal yapmıştı o gün. Ikınmak gereği duymadan, bağırsaklarını rahatlatacak şeyler ye, iç. Rahat oluyor
Serass Gayeefe artık dayanamadım doktorum birsey verdi onu kullandım sabaha resmen içimde ne var yok söktü o kadar rahatladım ki anlatamam dünya varmış