Oğlum 3,5 aylık hanımlar. Bir müddet ellerini keşfetti çok bakıyordu ve ağzına sokuyordu. Ama son günlerde yapmayı bıraktı azalttı baya. Ama bugün fark ettim gün boyu ellerini sinirle yumruk şeklinde ağzına sokmaya çalışıyor. Sürekli emmek istiyor gün içinde. Ve aşırı huzursuz. Salya akması uzun zamandır var zaten. Gece yatmadan önce de ağlarken fark ettim sanki alt diş etlerinde beyazlıklar var çizgi gibi. Diş mi gelecek ?? Çok erken değil mi ?? Benim erkek kardeşimde 4,5 aylıkken çıkarmış ve hepsi sağlıksızdı. Çoğu çekildi çürüdü. Kalanlarda üst üste çıktı tel kullandı bir müddet. Korktum yani erken diye. Var mı bu kadar erken çıkaran ??