Kızlar lütfen bilen varsa lütfen yazsın 24 aylık oğlum 2aylıkken vücudunun belli yerlerinde beyaz lekeler çıktı çok önemsemedik yaklaşık 2 buçuk ay önce ateşli havale geçirdik nöroloji görsün dedi doktorlar dün nöroloji doktoruna gittik vücudunda lekeler varmı diye sordu ve tuberoskleroz hastalığından şüphelendi acil anestezili MR istedi 15 gün sonra MR çekilecek tıbbi genetikten randevu al dedi 1 hafta sonrada oraya gideceğim çok korkuyorum başına gelen çevresinde bu durumu yaşayan varmı zeka geriliği otizm vs yapıyormuş beyinde kalpte böbrekte iyi huylu tümörler diyor epilepsi kaçınılmaz yazıyor ama oğlum şuanda yaşıtlarından ileride gidiyor yani hiç öyle bir durumu yok ne olur bilen varsa yazsın konuşalım