Purple13 Cansuu1 vala benimde rota aşısı var ne olucak bilmiyorum. Çıkmıyoruz dışarı tamamda aşıda önemli. Hiç sağlık ocağına hastaneye gitmek istemiyorum☹️
Mom44 Cansuu1 bizim ameliyat var ama gitmeme kararı aldım 2 sonraya erteliyicem yumurta düşürme ameliyatı hemen olması gerekiyordu üstelik ama candan önemli degil 😕
aramzamzam Cansuu1 bende spiral İcin gidecektim gidemedim 🙁 doktorum paylaşmış sabah acil bişey olmadıkça sağlık kuruluşlarına gelmeyin diye
Meltemefe Doktorunuzla telefonda görüşme imkanınız varsa fotoğraf atabilirsiniz mamayıda yazarmı bilmiyom ama 🤷🏼♀️
Huzurkokulum Mom44 ama canim sen kendin karar verme buna amliyat sonucta hemen olmasi gerekiyo diyosun doktorla bi konus ona gore karar verin bence
Mom44 Huzurkokulum konuşucam zaten ama devlette yaptırıcaktım Doktoru arıyamıyorum uzakta eşimi tek göndericem sormak için 😊
[silindi] Kızımı kontrole götürmem lazım ya arabımızla gidicez ve özel hastane götürsem mi acaba ya çok kararsızım pazara da gitmem lazım ama korkuyorum 😢
[silindi] [silindi] ya çok acil değilse götürmeyin eger acilse de ozele goturun iyice agzini burnunu kapatin siraniz gelince arabadan indirin ne bileyim her sey olabilir korkuyorum ben
Cansuu1 Deletedmom277 yok cnm yazdırılmıyormus cocuk doktorunun yazması gerekıyor. Bırde sanırım mama degısecek 18aydan sonra fortını kullanılmıyormus🙄
Remes Cansuu1 gitmeyin hastanede çalışıyorum durum çok ciddi paniklemisin insanlar diye açıklanmıyo doktorlar artık hasta muayene etmiyolar temas etmiyolar ciddi hastalara bakıyolar yazı geldi çünkü
Gamzesylu-06 Cansuu1 bizim bogazımızda vardı sodacrem kullandım 1 gün sonra geçti tavsiye ederim canım
Balliturta Cansuu1 raporu biten ilaçların raporları hazirana kadar uzatıldı bir eczacıyla görüşün isterseniz