muzicelerim2 ıslaklığa tahammülüm yok. ıslanmıs corap, ıslak el, yere damlayan sular, tam silinmemiş olan herşey.. mutfakta bin kere el yıkıyorum bin kere siliyorum iyice kurulanmadan bi yere dokunamam. ıslak tahtada bişey doğrayamam millet böyle sudan geçirip tekrar üstünde bişey doğruyor ya midem kalkıyor o suyu da salataya çorbaya katıyor…..
ve elma kestiğim bıçakla armut kesemem gibi 1 bıçağı 2 farklı yerde kullanamam. soğanı doğradıysam o bıçak benim için kirlidir ya da corbaya kullandığım bıçağı salataya kullanamam.
başkasının bardağından su içemem bu kendi çocuğum bile olsa onunla aynı kaşıktan bişey yiyemem maalesef 3 yaşında kızım ama ağzına değdirdiği şeyi ağzıma sokamam çok tiksinirim bu hep böyleydi bunu aşamadım hiç.
aklıma bunlar geldi🤦🏻♀️