bartubebek hayalkbr eğer emzirmezseniz zaten sarılık olur biliyorum çok zor uykusuzluk ama emin olun geçiyor ve özlüyorsunuz o hallerini bebeginizinz. Gündüz bebeğiniz uyuyunca sizde uyuyun işi evi yemeği boşverin şuna ikiniz içinde adapte olma süreci
buseasss hayalkbr sütünüz varsa yetiyorsa mecburen her kalktığında emzirin ama sütünüz yetmediğini hissediyorsanız mama verebilirsiniz bence ben mamayla büyütmeme rağmen 1 buçuk 2 saatte bi kalkıp içmek istiyordu o aylarda
melikeakblt Anne sütü aldığı için sindirimi daha kolay oluyor ve bu sebebten daha çok acıkıyor daha çok küçük olduğu için sık sık emzirmeniz gerekiyor zaten
gulsahh0 Mama da verseniz 2 değil hadi 3 saat uyusun sonra yine beslenmesi gerekecek evet uykusuzluk çok zor ama merak etmeyin bir aya kadar uyku süresi uzayacak daha rahat edeceksiniz