Ozgesma Evet benim en çok faydasını gördüğüm bir ilaç harika hatta. Ben de oğlum 6 aylık olduktan sonra yani ek gıdaya geçtikten sonra başladım. Malum sindirim sistemleri tam gelişmiş olmadığı için katı gıdaya geçince zorlanıyorlar ya da benim oğlumda oldu en çok oldu bilemiyorum. 6. Aydan sonra ara ara kullandım hep ben şu an 10.5 aylık oğlum en uzun 15 gün boyunca kullandım çok güzel düzene girdi her sabah yapmaya başladı uzun süre. Geceleri mamasına 7.5 ml ile başladım katmaya şimdi 10 ml a yakın katıyorum içiyor.