yenianne___ biberon olarak philips avent kullanıyorum hem emziriyorum hem biberon veriyorum ayına göre başlık kullandığım için meme reddi olmadı bizde. Mama olarak aptamil kullanıyordum inanılmaz gaz yapıyor internetten de araştırabilirsiniz kullanıcı yorumlarını, şuan Hipp organic cambiotic kullanıyoruz hiç sorun yaşamadık.