naif ay yıldım artık şurada yazılan saçma sapan cümlelere yok evine iyi yok dediğimi iki etmez yok herşeyi yapar alır eder !!! Arkadaşım sana saygısı yok bu adamın dünyada en mükemmel eş olsa ne yazar çocuğunun kayınvalidenin olduğu evde alkollü gelmek ne o şekilde uyumak ne ay çıldırcam ya çocuklar o odaya öyle girip onu görse ya alkollü iken çocuklarına birşey yapsa yani düşündükçe ben burda deli oluyorum git canım kardeşim yada ablam yaşını bilmiyorum kendini kadın sığınma evine koysan ordan daha iyi ya Allah aşkına böyle insanlar sizi hasta eder çaresizlik diyorsun ona kesinlikle saygım var ama sen çaresizlikten çok eve herşeyi getirir çocuğuma iyi bakar bir dediğimi eksik etmez huyunu sevdiğin için durma taraftarısın git kadın sığınma iş buluyor diyorlar araştır sorgula ara bilgi al yani en kötü bu adamdan birşeyler al biriktir kendini garantile gerekirse şehir değiştir iğrenç bir eşin var Allah yardımcın olsun