Alpaslaninannesii Bebeklere ve yetişkinlere gönderilen dereceler farklı. Doktorunuz istemişse çektirin. Kalça çıkıklığı için iki aydan itibaren 6 defa çektirdik, 3 yaşında çok düşüyor parmak ucunda yürüyor diye yine belden aşağısına komple röntgen çektirdik bir sorun yaşamadık.