Kızlar sezeryan olalı 15 gün oldu 15 gündür ilk günler hariç kanamam yoktu sarı sarı akıntım vardı ama bugün biraz fazla kendimi yordum demin afedersiniz altıma kaçırır gibi kanamam oldu ped den falan taştı hatta koltuğa bile geçti normal mi bu durum sizinde başınıza geldi mi