samel0 Bebeğim 8 aylık olmak üzere bir kaç gündür iptururkeb leri geri sallanıyor sizlerde yaşadınız mı sizce normal mı kızlar ?
samel0 HELELEKADIN gelişiminde bir skıntı olsaydı gerileme olurdu değil mi yani korktum gibi bu sallanma olayından
samel0 gizem101010 yeni başladı ama bir sık yapıyor gibi kucağımıza aldığımızda ya da yere otutturduğumuzda.. yeni olduğu için olabilir mi ? Siz ilk fark ettiğiniz zmn ne kdr aralıkla yapıyordu ?
HELELEKADIN samel0 yok kız ne gerilemesi muhtemelen sadece oturduğu yerde sallanabilmeyi öğrenmiş o kadar 😅 bunların hepsi gelişiminin bir parçası ✨
gizem101010 samel0 bizim daha yeni yeni başladı belkide artacak bilemiyorum ama bu hareket gelişimin bir parçası neden tedirgin oldunuz ki hiç kafanızda kurmayın
tugbasuu Benim kızım da yedi aylık bugün iki kere yaparken gördüm acaba denge mi sağlıyor dedim ama endişelendim de biraz
samel0 HELELEKADIN inşallah öyledir cnm şuan da takip ediyorum bakalım farklı bir durum görürsem doktorumuza gideriz .. aklımda takılı kaldı buraya yazmak istedim