Selam hanımlar, 9 aylık kızım dişte çıkardı sırada da var çıkacaklar daha 2 tane cıkardı ama 3 4 aydır uykular bölük pörçük acaba doymuyor mu dedim tok tutan irmik elma armut vs mamalar yaptım denedim ama yine uyanuyor yine uyanıyor diş çıkınca az düzeldi gibi bi kaç gün iyiydi. Acaba şu arı mamalardan yapıp denesemmi bir önerisi olan var mı bu gece mamalarıyla ilgili hiç kullanmadım daha önce emiyor bebeğim dışardan yiyor bir de mama kullanmıyor. Dr a sordum aslında doymuyor sandım yedirdim yatırdım yinede uyandı dedim agzına kadarda doyursan uyanacaksa uyanır o dedi. Ama sizin tecrübelerinize danışmak istedim. Bu gece mamaları nasıl tavsiye eder misiniz