ezgiii55 Kızlar 6 şubat regl oldum 2 haftadırda bulantım var hep korunduk prezervatif ile ama kaçak oldugunda anlamama sansımız varmı ilk çocugumdasa asırı bulantı olmustu suandada aynıyım gebe değilsem niye hulantım var kjafamda deli sorular 😬🥹
1prensh ezgiii55 kaçak olduğunda anlarsın bence yaa prezervatif boş çıkar ben anlıyorum 2 kere yırtılmıştı çünkü ama küçük damla gittiyse onu anlayamazsın adet gününü takip et gecikme olursa test yap canım